سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با این 3 روش صاحب مژه های پر پشت شوید

 

 

 

با این 3 روش صاحب مژه های پر پشت شوید

داشتن مژه های پر پشت و بلند یعنی داشتن چشمان زیبا و دلربا تر. مژه بافتی سبک تر از مو دارد اما می توان گفت که تمامی روش هایی که برای تقویت مو استفاده می شود ، برای تقویت مژه هم می توان استفاده کرد.

بافت مژه نیز مانند بافت مو از پروتئین تشکیل شده است پس می توان  با مصرف مواد پروتئین داری مانند تخم مرغ ، انواع گوشت ها ، انواع ماهی ، مغزها و دانه ها به مژه های پرپشت دست یافت.هم چنین ماساژ دادن پلک ها با استفاده از روغن هایی مانند روغن، کرچک، بادام، نارگیل و ... می تواند به پر پشت شدن مژه و ابرو کمک شایانی بکند.

مصرف داروهایی مانند بیوتین ، قرص های ویتامینE     علاوه بر پر پشت شدن مو و ابرو به رشد مو ها نیز کمک زیادی می کند. در این مقاله به چند روش ترکیبی برای پر پشت کردن مژه اشاره خواهیم کرد.

1- یک ریمل خانگی بسازید(ترکیب سرمه+روغن کرچک)

سعی کنید به جای استفاده از ریمل های موجود در بازار یک ریمل خانگی درست کنید.برای این کار یک ریمل کهنه و غیر قابل استفاده گذشته را باز کنید و کامل آن را بشویید و اجازه دهید تا خشک شود.پس از خشک شدن ترکیب روغن کرچک +سرمه را داخل ریمل بریزید و از آن به عنوان ریمل آرایش چشم خود استفاده کنید.

2- از ژل آلوئه ورا استفاده کنید

ژل آلوئه ورا حاوی ویتامین های ب12 C,E,A,است که این ویتامین ها مواد مغذی برای ضخیم شدن و بلند شدن مژه است ژل آلوئه ورا را می توان قبل از خواب به مژه ها زد و در هنگام صبح آن را با آب ولرم شست.

3-ویتامین Eمصرف کنید

ویتامین E  یکی از ویتامین های موثر در رشد مو و مژه است از سوی دیگر خاصیت آنتی اکسیدان فراوان دارد.می توان چند قطره ویتامین E را روی مژه ها بریزید پس از آن روی آن ریمل بکشید.