سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های نوین جوان سازی پوست

روش های نوین جوان سازی پوست

برای جوان سازی پوست در مان های طبیعی و دارویی فراوانی می توان یافت اما زمانی که موادغذایی و دارو تأثیر چندانی بر روی پوست نداشته باشد چه باید کرد؟ جای هیچ گونه نگرانی نیست! چرا که با پیشرفت علم و صنعت پزشکی روش های نوین جوان سازی پا به عرصه میدان گذاشته اند در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

روش های جوان سازی پوست در سه دسته قرار می گیرند

روش های تهاجمی : روش های تهاجمی مانند جراحی پلاستیک و زیبایی مانند کشیدگی پوست

روش های کم تهاجمی : شامل هایفو تراپی ، اندولیفت و روشهای تزریقی مانند مزوتراپی ، بوتاکس چربی و ژل

روش های غیر تهاجمی : شامل مراقبت های کلی پوست مثل کرم های ضد چروک و درمان خانگی برای جوان سازی پوست

لیزر اندولیفت

این روش یک روش نوین برای جوانسازی پوست است . در این روش فیبر بسیار نازکی وارد پوست می شود و درون لایه های عمقی پوست قرار می گیرد. روش فیبری با استفاده از اشعه لیزر مادون قرمز کلاژن های پوست را تحریک کرده و باعث ذوب شدن تجمعات اضافی چربی می شود. به این ترتیب شاهد کاهش افتادگی و سفتی پوست خواهیم بود.

هایفو تراپی

در روش هایفوتراپی امواج اولترا سوند به صورت متمرکز به لایه ای از پوست وارد شده و باعث تحریک و تولید رشته کلاژن ها و سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک می شود.

کربوکسی تراپی

در این روش گاز دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود در هر قسمت که تجمع دی اکسید کربن افزایش یابد. بدن برای اکسیژن رسانی و جبران تجمع دی اکسید کربن ، خون رسانی به آن بخش را افزایش می دهد. به این ترتیب با تزریق گاز دی اکسید کربن ، بدن را وادار به افزایش خون رسانی به منطقه ای خاص می کنیم. با افزایش خون رسانی ترمیم سلولی اتفاق می افتد و وضعیت پوست بهبود می یابد.

تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر به لایه های مختلف پوست باعث حجم دادن به منطقه درمان می شود.

تزریق چربی

در این روش با استفاده از روش لیپو ساکشن چربی برداشته می شود و به زیر پوست تزریق می شود.

تزریق بوتاکس

بوتاکس برای کسانی مناسب است که عضلات پر کاری دارند . ماده ای که در بوتاکس استفاده می شود نوعی سم است که بتعث فلج شدن عضلات صورت می شود و خطوط چین و چروک را تا حد زیادی از بین می برد.